FREDAG

Äntligen fredag. Är jätte trött. Helt slut. Har varit hos frissan och snyggat till mig. Färgat och toppat och noppaat. Man kan behöva en extrem makeover då och då. Jag blev jättenäjd mickaela är jätte duktig tycker jag.

I igår var jag camilla och Linda i Ullared. Vet ni va det var jättelagom med folk nästan öde. Vi kom dit vid 15 tiden. Fick köpt lite julklappar för tomten.  Och lte annat bra ha saker så som ljus vantar till barna. Skulle köpa en julklapp till maken men utbudet var jätte dåligt just på den fronten. så jag får leta vidare.

Mikael var hos tandläkaren idag. Det kommer att bli jätte dyrt. Två rotfyllningar blev det kostar $$$$$ kronor. Med facit i hand skulle jag inte åkt till Ullared. Men nu 'har jag gjort det.

Nu skall jag mysa med barna och sommna i soffan.

Kommentera här: